Юристы Interlegal подготовили заключение по перспективам требования линии оплаты демереджа с экспедитора
В Interlegal обратился Клиент – иностранный экспедитор с запросом относительно перспектив удовлетворения требований линейного перевозчика по оплате контейнерного демереджа.
Клиент выполнил свои обязательства в полном объеме, забукировав место на судне и организовав перевозку груза. Оригинал коносамента был издан, а груз доставлен в порт выгрузки своевременно. Однако получатель не забрал груз в порту назначения, в связи с чем, по истечении свободного срока пользования контейнерами, был насчитан демередж, а также расходы по выгрузке груза.
В соответствии с Terms&Conditions линии, груз был реализован на аукционе, однако убытки, за счет вырученных средств, не были погашены.
Переговоры линии с отправителем и получателем груза длились более года, однако к результату не привели. Спустя год, линия предъявила Клиенту требование относительно возмещения убытков.
В ходе работы, юристы проанализировали документы, нюансы английского права и права страны Клиента. В результате команда Interlegal подготовила комплексное заключение относительно слабых и сильных сторон договора, перспектив удовлетворения требований линейного перевозчика в судебном порядке по предусмотренным договором юрисдикциям, а также по перспективам разрешения спора мирным путем.
Над запросом работала команда Interlegal в составе юриста Ирины Якимовской под руководством старшего юриста Карины Горовой.
Interlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальнішеКІК: Час подавати звітність!2024.02.16
У Вас лишилося трохи більше трьох місяців, щоб подати звіт про контрольовані іноземні компанії! Нагадуємо, контрольована інозем...
детальнішеЩо робити, якщо судно примусово видаляють із морського реєстру?2024.02.14
Нещодавно до нас звернулась Панамська морська адміністрація з повідомленням про те, що судно нашого клієнта, щодо якого ми є адміністрат...
детальнішеMisunderstanding та технічні помилки як причина спору2024.02.12
До спеціалістів Interlegal звернулась компанія з дорученням провести claims handling з їх контрагентом. Через просте непорозуміння під...
детальнішеЯк Interlegal морські милі та страховку рахував2024.02.09
Питання очікування в Сулінському каналі вже встигло набити оскому як для фрахтувальників, так і для судновласників. Але трапляються й...
детальнішеDusseldorf boot 20242024.02.07
Кінець січня у надихаючій атмосфері яхтингу і морського спорту, 1500 експозицій з 67 країн світу, сотні презентацій новинок, майстер-к...
детальнішеНаслідки поставки товару неналежної якості за CIF контрактом. Які вони?2024.02.05
До Interlegal звернувся Клієнт з проханням проаналізувати можливі наслідки поставки мінеральних добрив неналежної якості в рамках ук...
детальнішеРеєстрація під словацьким прапором разом з Interlegal2024.02.02
Нещодавно до команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт із запитом - зареєструвати два своїх судна у словацькому морському реєстрі.&...
детальніше