Майже 30 мільйонів гривень суд зобов’язав рф виплатити клієнту Interlegal
Ми багато розповідаємо про те, що потрібно боротися та рухатися вперед, навіть коли не знаєш, як це має працювати вкінці. Ні, трішки не так – особливо, коли не знаєш, як це має працювати вкінці.
Про що ми? Ми про те, що велосипед або їде вперед, або падає. І ми дуже сильно любимо людей, які теж так думають і готові інвестувати свої час, сили та фінанси в майбутнє.
В одній з таких справ судно клієнта було потоплено ворожими ракетами, де команда Interlegal провела активну роботу по проекту:
- зібрали всі необхідні докази;
- повідомили про подію Регістр, Морську адміністрацію та представників порту;
- звернулися до органів СБУ із заявою про вчинення невстановленими представниками збройних формувань російської федерації кримінального правопорушення;
- організували транспортно-товарознавчу експертизу судна;
- супроводили спір проти іншої держави в умовах війни.
Потім близько 8 місяців плідної роботи команди по проекту та voilа – заслужена перемога.
Наразі клієнт має як мінімум дві чітких бенефіти: а) моральне задоволення від того, що він готовий рухатися вперед за будь-яких умов; б) правову та дієву підставу для компенсації шкоди та всіх витрат за втрачене майно.
Варто говорити, що світ не такий ідеальний і не всі постраждалі зможуть отримати компенсацію через агресію? Отримають ті, хто не боявся і наш клієнт серед таких, бо цей шлях потрібно пройти вже зараз, щоб встигнути на своє одразу після перемоги.
Тому ми рухаємось далі і працюємо сильніше, ніж будь-коли, бо вдалішого часу для справедливості не буде!
Над проєктом працює команда в складі молодшого юриста Дмитра Каретнікова, юриста Олесі Іванової та провідного юриста Тараса Драгана під керівництвом партнера Карини Горової .
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше