По поводу общей аварии судна Songa Iridium
3 февраля 2020 года контейнерной линией YangMing объявлена общая авария судна Songa Iridium (флаг Либерии) в результате инцидента в Стамбуле (Турция) 27 декабря 2019 года.
На сегодняшний день для урегулирования вопросов по общей аварии назначен аджастер, с которым в тесном контакте находится команда специалистов Interlegal.
Напоминаем, что в результате объявления общей аварии грузы, находившиеся на судне, задержаны аджастером и для того, чтобы продолжить их коммерческое следование, грузовладелец может воспользоваться двумя опциями:
1. Если груз застрахован в репутабельной страховой компании – предоставить гарантийное письмо от страховщика о том, что после подготовки диспаши диспашерский взнос будет оплачен в полном размере.
2. При отсутствии страхового покрытия грузовладелец должен заплатить аджастеру денежный залог (average bond) в значительном размере (обычно ок. 20-40% стоимости груза). После этого аджастер возвращает груз в распоряжение грузовладельца.
Специалисты компании Interlegal готовы провести переговоры в интересах компаний, чьи грузы затронуты общей аварией, по поводу срочного урегулирования с аджастером вопроса возврата груза. Это снизит риски возникновения расходов по демереджу и выполнения контрактов грузовладельцем, а также ускорит возврат груза в коммерческий оборот.
Заинтересованные компании просим обращаться по телефону 00 38 094 956 05 12 или по электронной почте kudynskyi@interlegal.com.ua (Михаил Кудинский)
Детальней о работе специалистов Interlegal по возврату средств по общей аварии читайте тут.
Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.18
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальнішеКІК: Час подавати звітність!2024.02.16
У Вас лишилося трохи більше трьох місяців, щоб подати звіт про контрольовані іноземні компанії! Нагадуємо, контрольована інозем...
детальнішеЩо робити, якщо судно примусово видаляють із морського реєстру?2024.02.14
Нещодавно до нас звернулась Панамська морська адміністрація з повідомленням про те, що судно нашого клієнта, щодо якого ми є адміністрат...
детальнішеMisunderstanding та технічні помилки як причина спору2024.02.12
До спеціалістів Interlegal звернулась компанія з дорученням провести claims handling з їх контрагентом. Через просте непорозуміння під...
детальнішеЯк Interlegal морські милі та страховку рахував2024.02.09
Питання очікування в Сулінському каналі вже встигло набити оскому як для фрахтувальників, так і для судновласників. Але трапляються й...
детальнішеDusseldorf boot 20242024.02.07
Кінець січня у надихаючій атмосфері яхтингу і морського спорту, 1500 експозицій з 67 країн світу, сотні презентацій новинок, майстер-к...
детальніше