Разработка индивидуальной проформы рейсового чартера для крупного фрахтователя
Крупный экспортер металлопродукции и фрахтователь обратился в Interlegal с поручением разработать двуязычную индивидуальную проформу рейсового чартера на основе стандартной проформы COAL-OREVOY 2016 с учетом географических и климатических особенностей порта погрузки (один из портов в Балтийском море), особенностей груза и интересов фрахтователя.
В ходе работы над запросом юрист, Екатерина Гадецкая, под общим руководством ассоциированного партнера, Натальи Мирошниченко, провели анализ существующих рисков для фрахтователя при исполнении рейсового чартера и разработали соответствующие положения чартера для минимизации выявленных рисков. В частности, была пересмотрена оговорка об удержании груза судовладельцем в целях ограничения права судовладельца на удержание груза.
Отдельное внимание было уделено соответствию судна и его экипажа не только конвенционным требованиям, требованиям ITF, но и нормативным актам, действующим в порту погрузки.
В результате, помимо индивидуальной двуязычной проформы рейсового чартера, Клиенту были предоставлены практические рекомендации относительно заключения и исполнения чартера, выдачи, передачи и предъявления коносаментов, современной практики применения оговорки «1 из 3 коносаментов на борту» и других интересующих Клиента вопросов.
Читать статьи на тему:
Фрахтование судов: законы рынка
Анатомия проформ зерновых чартеров
Расторжение рейсового чартера: английская практика и доктрина
Зміни до вимог розкриття структури власності юридичної особи в Єдиному державному реєстрі2024.07.01
2 квітня Міністерство фінансів України наказом №161 затвердило оновлене Положення про форму та зміст структури власності. Зміни набуду...
детальнішеРеструктуризація трейдингового бізнесу разом з Interlegal2024.06.25
До Interlegal звернувся Клієнт із запитом щодо реструктуризації власного бізнесу. Клієнт займається міжнародною торгівлею зерновими та...
детальнішеНаслідки при порушенні законодавства транзитної країни2024.06.11
До Interlegal звернувся Клієнт, чий вантаж було затримано у Польщі під час транзиту холодоагенту в одноразових контейнерах з Китаю в У...
детальнішеInterlegal: професійне вирішення непередбачуваних подій2024.06.18
Галузь торговельного мореплавства з одного боку характеризується ефективністю, а з іншого – ризикованістю, оскільки інколи між суб’єкт...
детальнішеПодаткове резиденство та КІК, або що лоскоче нерви наших клієнтів2024.06.04
До компанії Interlegal звернулася постійна Клієнтка з приводу підготовки та подачі звітності по КІК щодо власної іноземної компанії....
детальнішеКупівля вантажного судна вартістю 1,350,000 євро2024.05.24
Нещодавно до Interlegal звернувся новий Клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 1,350,000 євро під прапо...
детальнішеПодаткові ризики в Україні для компаній-нерезидентів: аналіз від Interlegal2024.05.24
Команда Corporate and Taxes працювала над запитом Клієнта – власника міжнародного бізнесу з торгівлі агропродукцією. Ціль Клієнта – ус...
детальнішеПокупці не виконали свої фінансові зобов'язання в строки, встановлені контрактом2024.05.23
До Interlegal звернувся клієнт – продавець, що уклав контракти з двома компаніями, які належать до однієї групи. Контракти передбачали...
детальнішеКІПРСЬКИЙ ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР НА 2024 РІК2024.05.22
З радістю представляємо вашій увазі наш новий податковий календар, спеціально розроблений для компаній та їх співробітників. Ми розумієм...
детальнішеОфіційна позиція органів ДПС щодо окремих питань КІК2024.05.21
Державна податкова служба України видала інформаційний лист № 3/2024 щодо окремих питань про КІК. Пропонуємо нижче основні його моменти...
детальніше