Ризик залишитися без «зернового коридору» посилює важливість розвитку хендісайз флоту для дунайських портів - Atria Brokers
Українська брокерська компанія Atria Brokers надала брокерські послуги з фрахтування балкеру BLUE GATE (дедвейт 24 тис тон). Планується, що він доставить з українського мілководного порту Рені вантаж кукурудзи до Єгипту. Це перше в історії хендісайз судно такого розміру для дунайських портів України. Однак, через максимальну осадку порту Рені, що складає 7 м, вантаж кукурудзи на борту складе 14 тис тон.
За словами Юрія Мельникова, фрахтового брокера Atria Brokers, початок відвантаження зернових хендісайз флотом з дунайських портів зможе допомогти українському експорту за умов, коли «зерновий коридор» працює дуже повільно через блокаду росією і є ризик його повної зупинки після 17 липня, коли сплине термін пролонгації «коридору».
«В поточних умовах, коли є ризик залишитися без «зернового коридору», важливо розвивати хендісайз флот, який відповідає параметрам дунайських портів. Це зможе частково врятувати український зерновий експорт на початку сезону-23/24. Саме ця задача наразі пропрацьовується фрахтовим відділом Atria Brokers», - пояснив Ю.Мельников.
При цьому експерт вказав на конкуренцію з боку чорноморських глибоководних портів Констанца (Румунія) та Варна і Бургас (Болгарія).
«Крім того, окремою проблемою є фрахтові ставки, адже судна не можуть бути повністю завантажені в портах Дунаю, хоча є можливість довантажувати їх у порту Констанца», - додав Ю.Мельников.
Нагадаємо, що Atria Brokers виступає спонсором конференції «Maritime Day: SEA OF GRAIN 2023», організатором якої виступає компанія InterLegal. Захід пройде 23 червня в Одесі (Premier Hotel Odesa).
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше