24/7

Греція - Зобов'язання експорту яхти під час зміни прапора

6 марта : en 23 февраля : ru 4 24 апреля : en 2 всего: 51 23.09.22

Готуючись до експлуатації яхти, власник так чи інакше стикається з необхідністю її митного оформлення та вибору прапора.

Якщо при купівлі нової яхти вибір відповідного митного режиму залежить лише від власника та запланованого регіону експлуатації, то при купівлі ненової яхти власник повинен брати до уваги поточний митний режим яхти.

З умовами оформлення та експлуатації яхти в режимі тимчасового ввезення можна ознайомитись в одній з наших статей. Тому зараз детальніше розглянемо особливості режиму вільного обігу або імпорту на території ЄС, що означає, що ПДВ на яхту виплачено при купівлі або імпорті в одній з країн-учасниць ЄС.

Існує думка, що для прогулянкових яхт з виплаченим ПДВ у ЄС є умова з обов’язкової реєстрації під європейським прапором. Вона не знаходить відображення у нормах права ЄС. Детальніше про реєстрацію яхт з виплаченим ПДВ у ЄС та підставами втрати імпортного статусу ми писали у нашій статті.

При цьому локальне законодавство країни-учасниці ЄС, де планується реєстрація яхти, а також правозастосовна практика, яка склалась там, можуть відрізнятись. Так, відповідно до ст. 3 Рішення Міністерства фінансів Греції D257/139/23-02-2000, у разі зміни прапора Греції на прапор неєвропейської країни, власник яхти зобов’язаний виконати встановлені формальності з експорту яхти. Вимога експорту є обов’язковою навіть у випадку, якщо новий власник є резидентом ЄС. Експорт, як відомо, тягне за собою втрату виплаченого ПДВ, а також неможливість експлуатації яхти на території ЄС без обмежень за часом.

Якщо яхта залишиться в територіальних водах Греції після експорту, необхідно оформити яхту в митний режим тимчасового ввезення та отримати «transit log». У цьому випадку фізичний вихід яхти за межі територіальних вод Греції не потрібен.

Тому перед придбанням яхти або в процесі оформлення угоди купівлі-продажу ми радимо клієнтам звертатись за юридичною підтримкою завчасно. Команда яхтової практики Interlegal допоможе обрати найбільш відповідну структуру володіння, прапор та митний режим яхти, які відповідатимуть вимогам права ЄС та місцевого законодавства, що допоможе уникнути незручностей та труднощів при подальшій експлуатації.

  • Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18

    Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...

    детальніше
  • Interlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17

    На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...

    детальніше
  • Купівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29

    Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...

    детальніше
  • Interlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25

    Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...

    детальніше
  • Загальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18

    Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...

    детальніше
  • Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14

    Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...

    детальніше
  • Скасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11

    З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...

    детальніше
  • Interlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06

    До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт ­– іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в  його cюрвеєрській...

    детальніше
  • Купівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01

    Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...

    детальніше
  • ЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23

    18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...

    детальніше