24/7

Юристы Interlegal провели compliance флота

23 марта 2022 г.: ru 1 en 121 марта 2022 г.: en 110 декабря 2023 г.: ru 2 всего: 102 24.01.22

Как известно, начиная с 2014 года морские порты, которые находятся в Автономной Республике Крым, официально закрыты для международного судоходства.

Любое судно, зашедшее в порты полуострова, делает это на свой страх и риск, а судовладельцы, которые проигнорируют такой запрет, попадут под санкции, которые, однозначно, крайне негативно отразятся на их хозяйственной деятельности.

Как и весь мировой шиппинг, рынок купли-продажи судов в 2021 году пошел вверх (количество сделок увеличилось от 6% до 53% в зависимости от типа судна). Ранее мы неоднократно писали о сделках, которые мы сопровождали для наших клиентов.

Смена собственника зачастую влечет за собой смену флага и/или названия судна, однако риски могут идти за судном.

Перерегистрируя судно с компании на компанию, а также меняя флаг и название судна, недобропорядочные судовладельцы, пытаются скрыть незаконные судозаходы, что может стать крайне неприятным «сюрпризом» для нового собственника.

Так, в Interlegal обратился клиент, с запросом о необходимости проверки флота, а также ряда компаний на предмет наличия в мировых и национальных санкционных списках, а также осуществления незаконных судозаходов в Крым.

Юристы Interlegal провели compliance флота и компаний, по результатам которого предоставили выводы и документы, на основании которых, Клиент смог полноценно оценить риски при заключении сделок.

Над делом работали адвокат, юрист Никита Кочерба и адвокат, ведущий юрист Виталий Толстик

  • Реєстрація судна під прапором Комор: тернистий шлях до успіху2024.05.13

    Відомо, що через терни досягаємо зірок (лат. Per aspera ad astra), і наша команда переконалася в цьому знову.  Нещодавно д...

    детальніше
  • Due diligence судна від Interlegal2024.05.13

    Коли йдеться про питання дотримання міжнародних санкцій у сфері морських перевезень, попередити потенційну проблему – простіше і ефект...

    детальніше
  • Чи завжди з фрахту, виплаченого нерезиденту, утримується податок на репатріацію?2024.04.18

    Фрахт – це винагорода (оплата) за перевезення вантажів та пасажирів різними типами транспортних засобів відповідно до умов укладених кон...

    детальніше
  • Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18

    Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...

    детальніше
  • Interlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17

    На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...

    детальніше
  • Купівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29

    Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...

    детальніше
  • Interlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25

    Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...

    детальніше
  • Загальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18

    Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...

    детальніше
  • Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14

    Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...

    детальніше
  • Скасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11

    З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...

    детальніше