Юристы Interlegal провели compliance флота
Как известно, начиная с 2014 года морские порты, которые находятся в Автономной Республике Крым, официально закрыты для международного судоходства.
Любое судно, зашедшее в порты полуострова, делает это на свой страх и риск, а судовладельцы, которые проигнорируют такой запрет, попадут под санкции, которые, однозначно, крайне негативно отразятся на их хозяйственной деятельности.
Как и весь мировой шиппинг, рынок купли-продажи судов в 2021 году пошел вверх (количество сделок увеличилось от 6% до 53% в зависимости от типа судна). Ранее мы неоднократно писали о сделках, которые мы сопровождали для наших клиентов.
Смена собственника зачастую влечет за собой смену флага и/или названия судна, однако риски могут идти за судном.
Перерегистрируя судно с компании на компанию, а также меняя флаг и название судна, недобропорядочные судовладельцы, пытаются скрыть незаконные судозаходы, что может стать крайне неприятным «сюрпризом» для нового собственника.
Так, в Interlegal обратился клиент, с запросом о необходимости проверки флота, а также ряда компаний на предмет наличия в мировых и национальных санкционных списках, а также осуществления незаконных судозаходов в Крым.
Юристы Interlegal провели compliance флота и компаний, по результатам которого предоставили выводы и документы, на основании которых, Клиент смог полноценно оценить риски при заключении сделок.
Над делом работали адвокат, юрист Никита Кочерба и адвокат, ведущий юрист Виталий Толстик.
Реєстрація судна під прапором Комор: тернистий шлях до успіху2024.05.13
Відомо, що через терни досягаємо зірок (лат. Per aspera ad astra), і наша команда переконалася в цьому знову. Нещодавно д...
детальнішеDue diligence судна від Interlegal2024.05.13
Коли йдеться про питання дотримання міжнародних санкцій у сфері морських перевезень, попередити потенційну проблему – простіше і ефект...
детальнішеЧи завжди з фрахту, виплаченого нерезиденту, утримується податок на репатріацію?2024.04.18
Фрахт – це винагорода (оплата) за перевезення вантажів та пасажирів різними типами транспортних засобів відповідно до умов укладених кон...
детальнішеЩо робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальніше