24/7

Трудности с исполнением контрактов становятся чаще?

23 марта 2020 г.: ru 105 en 1324 марта 2020 г.: ru 42 en 724 ноября 2023 г.: ru 1 всего: 277 23.03.20
Чего и следовало ожидать, мировой карантин, связанный со вспышкой вируса COVID-19, начал существенно влиять на международную торговлю и морское судоходство в регионе Чёрного моря.
 
За последнюю неделю к специалистам Interlegal обратились 3 клиента.
 
1. Так, крупный украинский трейдер масличных грузов обратился с запросом консультации – какие есть возможности расторгнуть контракт по причине снижения цены на рынке на груз – соевое масло. Юристы Interlegal проанализировали контрактную документацию и переписку, а также дали ряд рекомендаций по возможностям и рискам расторжения контракта.
 
2. Фрахтователи по торговому контракту обратились с запросом консультации – что делать, если невозможно доставить груз в порт назначения из-за ограничительных мер в порту выгрузки. Специалисты команды английского права Interlegal проанализировали положения, используемой клиентом проформы Gencon-94, и проконсультировали по вопросу оплаты демереджа в данной конкретной ситуации.
 
3. Суть третьего дела заключалась в искусственном создании бюрократических препятствий со стороны Государственной Санитарно-эпидемиологической службы для замены экипажа судна на рейде одного из украинских портов. Агент и судовладелец столкнулись непониманием должностными лицами СЭС процесса замены экипажа и искусственным ужесточением карантинных мер. В результате быстрых действий специалистов компании Виталия Толстика и Дмитрия Очколяса бюрократические препятствия были устранены, и замена экипажа состоялась.

  • Interlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25

    Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...

    детальніше
  • Загальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18

    Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...

    детальніше
  • Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14

    Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...

    детальніше
  • Скасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11

    З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...

    детальніше
  • Interlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06

    До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт ­– іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в  його cюрвеєрській...

    детальніше
  • Купівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01

    Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...

    детальніше
  • ЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23

    18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...

    детальніше
  • КІК: Час подавати звітність!2024.02.16

    У Вас лишилося трохи більше трьох місяців, щоб подати звіт про контрольовані іноземні компанії! Нагадуємо, контрольована інозем...

    детальніше
  • Що робити, якщо судно примусово видаляють із морського реєстру?2024.02.14

    Нещодавно до нас звернулась Панамська морська адміністрація з повідомленням про те, що судно нашого клієнта, щодо якого ми є адміністрат...

    детальніше
  • Misunderstanding та технічні помилки як причина спору2024.02.12

    До спеціалістів Interlegal звернулась компанія з дорученням провести claims handling з їх контрагентом. Через просте непорозуміння під...

    детальніше