В Interlegal обратился Клиент, судна которого были арестованы за якобы непогашенные финансовые требования
В Interlegal обратился Клиент – судовладелец, несколько судов которого были арестованы по требованию третьего лица, который якобы имел непогашенные финансовые требования к Клиенту.
По требованию кредитора суд наложил арест на суда, что приносило существенные убытки как самому Клиенту, так и его контрагентам-фрахтователям из-за невозможности исполнения договора перевозки.
Со своей стороны, юристы Interlegal, проанализировав материалы дела, акцентировали внимание суда на том, что на момент наложения ареста на суда, они уже не принадлежали Клиенту, а значит не могли быть арестованы по требованию, направленному против него.
Более того, ссылаясь на нормы международного права, юристы также доказывали, что арестованные суда с технической точки зрения принадлежат к классу, который не может быть арестован судом по морскому требованию.
Благодаря проведенным переговором и урегулированию спора между сторонами, команде Interlegal удалось оперативно снять арест и таким образом защитить Клиента от возникновения серьезных убытков.
Над делом работали юрист Тарас Драган и младший юрист Вячеслав Солоденко , под руководством ведущего юриста Дмитрия Очколяса .
Реєстрація судна під прапором Комор: тернистий шлях до успіху2024.05.13
Відомо, що через терни досягаємо зірок (лат. Per aspera ad astra), і наша команда переконалася в цьому знову. Нещодавно д...
детальнішеDue diligence судна від Interlegal2024.05.13
Коли йдеться про питання дотримання міжнародних санкцій у сфері морських перевезень, попередити потенційну проблему – простіше і ефект...
детальнішеЧи завжди з фрахту, виплаченого нерезиденту, утримується податок на репатріацію?2024.04.18
Фрахт – це винагорода (оплата) за перевезення вантажів та пасажирів різними типами транспортних засобів відповідно до умов укладених кон...
детальнішеЩо робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальніше