24/7

Юристи Interlegal врегулювали спір щодо неправомірного розірвання чартеру Судновласником

11 августа 2022 г.: ru 13 10 августа 2022 г.: ru 7 9 августа 2022 г.: ru 3 всего: 43 09.08.22



 

До компанії Interlegal звернувся Клієнт – Фрахтувальник судна за рейсовим чартером з проблемою щодо невиконання Судновласником своїх прямих обов’язків за договором морського перевезення, а саме неправомірного розірвання чартеру.

Судно було зафрахтовано для виконання морського перевезення з одного з портів України (Рені, Кілія, Ізмаїл) до одного з портів Туреччини. Однак через те, що тривалий час продовжують існувати величезні затори при вході до Сулінського каналу, який був на той момент єдиним доступним шляхом до дунайських портів, Судновласник вирішив не направляти судно в цей регіон. То ж судно так і не прибуло до порту навантаження в обумовлений час, що безумовно є неправомірним кроком у складених обставинах. 

Враховуючи, що ціна фрахту на ринку значно зросла, основною метою Клієнта було запобігти значних витрат та збитків, а також виконати морське перевезення на тих умовах, на яких чартер було укладено від самого початку.

На запит Клієнта, спеціалістами Interlegal було розпочато комплексну процедуру Claims Handling, що включила у себе детальний аналіз наданих документів та кореспонденції між сторонами, визначення правових механізмів вирішення спору, підготовка відповідного листа-претензії в адрес Судновласника, супровід переговорів між сторонами, а також регулярне консультування Клієнта з питань по справі.

У процесі професійного проведення переговорів та юридичного обґрунтування позиції Клієнта, юристам Interlegal вдалося переконати Судновласника в неправомірності його дій. Це у свою чергу переконало Фрахтувальника добровільно врегулювати спір. Оскільки Клієнт вже здійснив перевезення іншим судном вантажу, який призначався до перевезення Судновласником-порушником, це спричинило додаткові збитки через сплату підвищеного фрахту. Тому сторони домовились врегулювати спір таким чином, що Судновласник зобов’язався виконати перевезення іншого вантажу Фрахтувальника на тому ж судні та напрямку. Крім того, на тих умовах, які були укладені на першому чартері два місяці тому з урахуванням витрат на юридичну допомогу, понесених Клієнтом. 

За результатами юридичного супроводу кейсу, між сторонами було укладено мирову угоду, що не лише допомогло Клієнту уникнути значних збитків від зірваного рейсу, а й зберегти ділові відносини між сторонами. Наразі сторони вже уклали новий чартер, а Клієнт очікує на виконання морського перевезення.

Таким чином, продумана стратегія та професіоналізм спеціалістів Interlegal надали можливість нашому Клієнту досягнути поставленої мети швидко та без зайвих витрат.

Над проектом працювала команда спеціалістів Interlegal у складі провідного юриста Миколи Козаченко  та молодшого юриста Діани Михайлової під керівництвом партнера Олексія Ремесло.

 

 

  • Реєстрація судна під прапором Комор: тернистий шлях до успіху2024.05.13

    Відомо, що через терни досягаємо зірок (лат. Per aspera ad astra), і наша команда переконалася в цьому знову.  Нещодавно д...

    детальніше
  • Due diligence судна від Interlegal2024.05.13

    Коли йдеться про питання дотримання міжнародних санкцій у сфері морських перевезень, попередити потенційну проблему – простіше і ефект...

    детальніше
  • Чи завжди з фрахту, виплаченого нерезиденту, утримується податок на репатріацію?2024.04.18

    Фрахт – це винагорода (оплата) за перевезення вантажів та пасажирів різними типами транспортних засобів відповідно до умов укладених кон...

    детальніше
  • Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18

    Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...

    детальніше
  • Interlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17

    На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...

    детальніше
  • Купівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29

    Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...

    детальніше
  • Interlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25

    Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...

    детальніше
  • Загальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18

    Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...

    детальніше
  • Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14

    Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...

    детальніше
  • Скасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11

    З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...

    детальніше