Міжнародна торгівля – мабуть, одне з найрозвиненіших форм міжнародних відносин. Проте, ризики за такого виду торгівлі - регулярні супутники міжнародного бізнесу.
Двадцятирічний досвід найбільшої юридичної фірми на Чорному морі та професіоналізм юристів-міжнародників дозволить Вашій торговій компанії отримати оперативну допомогу у питаннях, пов'язаних із контрактними зобов'язаннями за запродажними договорами, а також побудувати вигідні взаємини з перевізниками, експедиторами та терміналами.
Як заощадити 194 000 доларів та завоювати друзів? Великий міжнародний зернотрейдер – скористався послугою юридичного супроводу Gafta/Fosfa контрактів LegalCare та заявив на супровід компанії Interlegal контракт на перевезення 25 тис. тонн пшениці.
Проведемо переговори зі страховими компаніями та стягнемо страхову суму;
Проконсультуємо з питань:
торговельного фінансування, акредитивів;
Забезпечення зобов'язань та розрахунків (запорука, порука, банківська гарантія, гарантія страхової компанії);
Роботи з проформами чартерів (Gencon, Synacomex, Baltime та ін.)
Демереджа та сталі, недоставки, неправильної доставки, затримки доставки вантажів;
Митних формальностей.
Якщо ваші права порушені або виникла спірна ситуація ми проведемо доарбітражне «мирне» врегулювання і з ймовірністю 70% досягнемо результату без необхідності арбітражних витрат
Однак, якщо врегулювати суперечку не вдалося, ми захистимо ваші інтереси в українських та іноземних суднах, а також міжнародних морських арбітражах GAFTA, FOSFA, LMAA та ін.
С чего начинается демередж? Іноземний судновласник звернувся до Interlegal у зв'язку з несплатою фрахтувальником демереджу, нарахованого згідно з умовами чартеру та застосовною стандартною проформою GENCON 1976.
Наші юристи-міжнародники регулярно виграють для клієнтів арбітражні суперечки у спеціалізованих арбітражах GAFTA и FOSFA GAFTA та FOSFA із застосуванням англійського права.
Ви, напевно, погодитеся, що навчати персонал краще завжди на чужих помилках. Саме для того, щоб Ваші співробітники могли регулярно вдосконалювати свої знання з морського перевезення, контрактів та чартерів ми проводимо тренінги для трейдерів на реальних торгових та логістичних кейсах Чорноморського регіону.
Юристи Interlegal – активні учасники міжнародних спеціалізованих асоціацій у галузі міжнародної торгівлі. Прочитайте наші статті на теми із практики міжнародної торгівлі. Ми писали їх багато років і, можливо, нижче Ви знайдете відповіді на важливі питання для Вашого бізнесу. А якщо ні - зв'яжіться з нашими фахівцями і ми допоможемо Вам і Вашому бізнесу.
Міжнародна торгівля – одна з основних рушійних сил економічного розвитку, на яку припадає 80% усіх міжнародних відносин. Але мало хто говорить про те, як уникнути проблем які виникають у цій сфері. Наша команда на реальних прикладах з практики відповіла на це та інші питання.
Продавець вважається таким, що виконав свої зобов'язання з постачання тоді, коли застрахований ним товар розміщений на борту зафрахтованного ним судна для доставки до порту призначення. В торгових контрактах часто використовують цей базис поставки, тому ми час від часу уточнюємо перелік «больових точок» сторін, які варто враховувати під час укладання CIF контрактів.
Certificate is final as to quality... Таке формулювання нерідко зустрічається у торгових контрактах. У цій статті ми розглянемо, якою є реальна сутність такого положення.
Досить часто трапляється так, що сторони уклали торговий контракт, і, не дочекавшись настання терміну виконання зобов'язання, одна зі сторін заявляє про неможливість або небажання виконувати свої зобов'язання за контрактом.
Вирішення питань демереджу та інших конфліктних ситуацій, де сума спору є відносно невеликою, може бути справжньою дилемою для учасників. В окремих випадках постраждалій стороні простіше і менш витратно пробачити і забути, ніж звертатися до арбітражу по відшкодування.
Під час виконання торгових контрактів CIF/CFR покупці часто просять у продавця видати більше одного комплекту коносаментів, кожен з яких охоплює лише частину загальної кількості товару, придбаного за контрактом. Або ж «розбивку» коносаментів робить сам продавець з певних причин.
Застереження про “extension”, що дає право одній із сторін контракту подовжувати термін поставки товару, часто можна зустріти у контрактах на умовах CIF та FOB.
Федерація асоціацій торгівлі олійними культурами, насінням і жирами (FOSFA) спростила спосіб отримання офіційної печатки FOSFA International, без якої сертифікат лабораторної або сюрвеєрської компанії, може бути визнаний недійсним.
Бізнес зіткнувся з проблемними ситуаціями та комерційними спорами, які є наслідком війни та блокування морських портів. Серед таких спорів можна виділити зриви експортних контрактів на постачання товарів, транспортування яких критично залежить від морського транспорту (до них можна віднести, серед іншого, зернові вантажі). Поширеними стали й зриви договорів морського перевезення – чартерів, через те, що їх умови просто неможливо виконати, оскільки багато морських суден виявились заблокованими в