З 1995 року морське право стало основною спеціалізацією компанії Interlegal.
Традиційно наші клієнти: судновласники, менеджери, фрахтувальники, вантажовласники, P&I клуби, страхові компанії, шипчандлери, суднові агенти, постачальники палива, банки, судноремонтні суднобудівні підприємства та інші учасники перевезення.
Що можуть зробити для вас наші юристи з міжнародного морського права:
Створимо унікальні застереження, які у чартерах (бербоут-чартер, тайм-чартер, рейсовий чартер), коносаментах, контрактах купівлі-продажу, страхових полісах та інших документах;
Підготуємо договори на управління флотом (Shipman), на крюїнг (Crewman), на ремонт та будівництво судна;
Costa Concordia – останній круїз Юристи Interlegal успішно завершили низку переговорів щодо врегулювання претензій семи українських громадян, які постраждали під час катастрофи.
З чого починається демередж? Іноземний судновласник звернувся до Interlegal у зв'язку з несплатою фрахтувальником демереджу, нарахованого згідно з умовами чартеру та застосовною стандартною проформою GENCON 1976.
Ми підемо іншим шляхом Tailor-made рейсовий чартер для великого експортера металопродукції.
Проконсультуємо з питань:
страхування H&M та P&I, суброгації, страхування та реєстрації яхт та яхт-клубів;
вилучення митними органами та конфіскації в судовому порядку транспортних засобів;
оформлення тимчасового ввезення;
основної та паралельної реєстрації судів;
льодової обстановки;
демереджі та сталії;
перевезення небезпечних вантажів;
• бункерування, буксирування та рейдової перевалки.
Підготуємо юридичні висновки та надамо консультації з майнових питань, арештів суден у чорноморському басейні.
Прочитайте наші статті з практики морського права. Ми писали їх багато років і, можливо, у них Ви знайдете відповіді на питання, важливі для Вашого бізнесу. А якщо ні - зв'яжіться з нашими фахівцями і ми допоможемо Вам і Вашому бізнесу.
Нещодавно ГенАсамблея ООН прийняла «Пекінську конвенцію про судовий продаж суден». Що в цьому цікавого, і які наслідки для бізнесу — читайте у нашому аналітичному огляді.
Втрата будь-якого важливого документа є проблемою для реалізації угоди, однак у випадку з коносаментом його втрата може мати особливо серйозні наслідки.
З початку збройної агресії російської федерації та бойових дій на території України морська галузь, як і всі галузі економіки, зазнає значних змін. В Україні за інформацією Міністерства інфраструктури залишаються закриті більшість морських портів, вхід/вихід суден тимчасово неможливий.
Не так давно наша компания, представляя интересы клиента, столкнулась с интересными наработками следователей СБУ в сфере «защиты бизнеса», о чем хотим поделится с коллегами по цеху и бизнесменами, которые могут столкнуться с подобными вопросами в похожих ситуациях.
Юристы Interlegal и подали заявление о совершении уголовного преступления против двух государственных инспекторов по охране окружающей природной среды Юго-Западного округа Государственной экологической инспекции
Взрыв в порту Бейрута 4 августа 2020 года продемонстрировал суть проблемы, которую уже много лет обсуждают на международном уровне - угрозы от перевозки, импорта и хранения такого опасного взрывчатого вещества, как нитрат аммония (аммиачная селитра).
В ноябре 2020 года моторная яхта Insieme под управлением одесского капитана Юрия Хомича была задержана грузинскими пограничниками в территориальных водах Грузии.